Telegram-канал " КОЛІ + Я "




Телеграм канал  https://t.me/koliua – це  своєрідний «Журнальний формат» спілкування, в якому є автор і читачі. Серед дописувачів каналу є не тільки учні закладу, а також педагоги, батьки.
Канал «КОЛІ + Я» стартував 10 березня 2020 року як експеримент, метою якого було утвердження іміджу учнівської газети ліцею «КОЛІ + Я», розширення інформаційних можливостей прес-центру, як один із способів відображення активності ліцеїстів.
Друковане видання "КОЛІ+Я" виходить чотири рази на рік. А тому в телеграм каналі "КОЛІ+Я" оперативно публікуються "свіжі" новини ліцею.
Медіаексперти визначають декілька варіантів використання Телеграм каналу.
1.     Особистий блог. В якому автор ділиться особистими знаннями, думками. Це найпопулярніший тип пабліку, що переважає в месенджері.
2.     Корпоративний проєкт. В такій спільноті діляться зі своїми підписниками актуальними новинами.
3.     Медіа платформа. В даному випадку канал належить відомому медіа ресурсу і виступає в ролі того чи іншого видання в Телеграмі.
4.     Приватна група. Такий формат використовують для ведення особистих записів автора або групи авторів. Доступ до таких груп можливий тільки за посиланням, яке можуть надіслати адміністратори групи.
5.     Каталог. Група такого формату створюється з інформаційною метою або реклами.
Аналізуючи контент, учасників, зворотній зв'язок, визначаємо наш Телеграм канал як корпоративний проєкт.
Контент або наповнення нашого сайту – це імідж закладу, це спільна діяльність педагогічного та учнівського колективів. Підтвердженням активної співпраці є вся інформація, яка міститься на сайті: текст, графіка, відео, фото. 
Надзвичайно важливо розрізняти типи контенту, правильно його формулювати, писати та відсотково співвідносити.
1. Візуалізація, зображення, картинка, презентація час існування ліцейського Телеграм каналу, констатуємо, що візуальна інформація дуже легко сприймається користувачами, так як не вимагає багато часу для засвоєння інформації, викликає емоції, відгуки, спогади. Контент у вигляді зображень: фотографії з проведених заходів ліцею, графіки, скріни листувань, малюнки. З практики роботи творчої команди Телеграм каналу підсумовуємо, що текст на певному візуалізованому матеріалі із стимлюванням уяви сприймається краще.

2. Відео
Складніше сприймається аудиторією, тому що несе в собі великий обсяг інформації. Проте більш популярний формат контенту, ніж текст, тому що завдяки візуалізації дозволяє людині розслабитися і поглинати інформацію не напружуючись. Аудіо-супровід також позитивно впливає на сприйняття інформації, адже складається враження персоналізованого діалогу із користувачем.

3. Текст
У більшості випадків великий обсяг інформації погано сприймається публікою. Для соціальних мереж, наприклад, рекомендується викладати тексти обсягом не більше 1000 знаків, при цьому супроводжуючи його картинкою або відео. Якщо це навчальна стаття, то найкращим рішенням буде викласти невеликий шматочок інформації з посиланням на блог. Або ж розділити статтю на кілька частин і викладати поступово. Якщо це стаття, то ідеальним варіантом є 2500-3000 знаків із візуальним супроводом.

4. Розважальний, фановий
Контент, який допоможе користувачеві відволіктися від повсякденної рутини і трохи відпочити. Це інформація розважального характеру: жарти, смішні картинки, історії, меми, демотиватори, загадки.
1. Челендж
2. Вікторини
3. Меми
4. Відео
5. Ребуси
5. Корисний, навчальний
Це публікації, які можуть принести користь передплатникам.
До них відносяться розвиваючі статті, огляди фахової літератури, різні інфографіки, відео з конференцій і т. д.
1. Реклама навчального закладу.
2. Корисна інформація з навчальних предметів та для загального характеру.

6. Новини, події
Все, що стосується новин та івентів не тільки вашої компанії, але і сфери діяльності. 
Івенти - це слово запозичене з англійської мови і походить від event - подія, захід.
«КОЛІ + Я» відображає всі події ліцейського життя (загальноліцейські та локальні-поверх, клас). Події, які висвітлено газетою та телеграм-каналом 2019-2020 н.р.:
1. Перший дзвінок
2. День вчителя
3. Вибори Президента ліцею
4. Покровський ярмарок
5. День самоврядування
6. Посвята в ліцеїсти
7. Ліцей має таланти
8. КОЛІ шоу «Шалена зірка»
9. Хто кращий
10. Новорічний серпантин
11. Челендж «Посмішка друга» (дистанційно)
12. Online вісник «Традиції Великодня» (дистанційно)              
13 До дня Перемоги (дистанційно)
14. День вишиванки (дистанційно)
15. До дня міста (дистанційно)
16. Відеомарафон «Останній дзвоник» (дистанційно)

7. Призначений для користувача
Таким можна назвати контент, який пропонують наші користувачі: відгуки, огляди, питання, унікальні відео. 

8. Репутаційний
Його ж можна назвати контентом, направленим на впізнаваність вашого бренду. Сюди слід віднести всі публікації, що стосуються компанії: ваші трудові будні, блог, інформацію про команду, згадки в пресі, досягнення і нагороди.
1. «КОЛІ + Я» має свій логотип;
2. Підписниками та учасниками контенту є педагоги ліцею.
3. Підписниками є випускники минулих років, випускники, учні, батьки.
4. Інформуання про перемоги ліцеїстів на різних рівнях ( олімпіади, МАН, конкурси).

9. Інтерактивний
Його мета - спонукати потенційних читачів, користувачів до спілкування і взаємодії, до обміну інформацією, емоціями. Реалізація цього завдання відбувається через опитування, обговорення або лайки.
1. Челендж «Посмішка друга» – фото, пости, відгуки,
2. Опитування «Хто є лідером?»
3. Емоційні вподобайки через бот.
4. Колективні відеороботи учнів для учнів.
5. Посилання з метою профорієнтації та інформативного значення.

10. Формула контенту Telegram каналу «КОЛІ + Я» 
ТВОЇ (БАЖАННЯ+ТВОРЧІСТЬ) х АКТУАЛЬНІСТЬ = МЕДІАУСПІХ!


Комментариев нет:

Отправить комментарий